NO TIME NO SEE

Längesen nu, ska bättra mig!

Fruktansvärt mycket i skolan nu, men jag kämpar, och det går bra! Vafan, har ingen lust att börja om hela skolprocessen när jag är 30 med två ungar på halsen samtidigt som man ska försöka lära sig något. Inga fel med att plugga i den åldern, fattar bara inte varför när man andå har chansen nu? Jag menar, det är 1 år kvar. Om man har palla de andra 11 åren så kan man stå ut och kämpa ett år till, så tycker jag i vilket fall!

Kommer inte ihåg vad jag skrev sist på bloggen? När vare ens? 1000002 år sen?

Aja, om exakt en månad åker jag, på Europaresan, eller Interrail-resan som den också kallas. Bort från mitt "kära" grums i 16 dar. 16 dagar är jag borta från min älskade, kommer bli svårt.
Men vilken upplevelse ändå, allt jag kommer se, ja.
Tur att jag har Ida vid min sida, annars hade det nog inte känns så bra som det faktsikt gör.

Tränat idag med, med bästisbella! Nu är vi äntligen på G igen och nu fan ska jag inte bli pissmyresjuk elr något liknande! Eller ja, opererar mig visserligen på torsdag men. För er som inte vet (är det någon som inte vet detta ens?) så är jag i stort sett halvdöv. Så jag ska operera mig, så jag kommer höra bättre då. Ska bli skönt och höra allt som alla andra hör. heheh

Nej nu ska jag invänta alla underbara serier som är ikväll!
Stjärnkockarna, Desperate Housewives, Cougartown och Christine!
ÄLSKAR TISDAGAR!



Jag och älskling i London,
på sportlovet.
SAKNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0