MAMA, WE ALL GONNA' DIE

Skriver i all hast nu.
Ska till IKEA om ca 2 minuter. Ska köpa två LACK-bord och en våg. Åker in med HUmmel och Andreas! Sen ska jag hem och äta, påbörja packningen, fixa tvättid, sen bär det utav till B. Vi ska mysa till det lite idag! IIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIII!

I morgon åker jag och my love till London! Har aldrig längtat såhär mycket. För denna gången har det skett en del förändringar. Lena och Sam har fått Lilla Ava, de har skaffat en ny lägenhet oså :) Men ska bli så roligt att få se lilla Ava i verkligheten, sötnosen! Ska bli så kul!!!!!

Sen ska ju min kära vän Hummel ha inom en månad!
BABYFEVER! haha :D
Håller mig till alla andras barn då det är GANSKA så mångar år kvar tills jag ens ska börja tänka på det =) Kommer bli sist av alla tror jag, ahaha. 

STRESS!

We're not the same /m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0