DEADLY TIRED

Vet inte vad som har hänt, har aldrig varit såhär trött såhär länge. Sover ju bra, ska man inte vara pigg då? Aja, jag lever iaf, det är huvudsaken!

ska dra mig mot skolan snart, kommer bli några minuter sen idag. Gör väl inte så mycket.
SPANSKA PROV IDAG! Haha, önska mig lycka till, det lär verkligen behövas. Hur mycket jag än pluggar på dendär skiten så hjälper det ju inte. Som tur är det bara denna termin kvar sen behöver jag inte läsa ett ord spanska till i hela mitt liv, det tackar jag gud för, STORT TACK! (om han hade varit tillräckligt snäll så kunde jag väl få ha skippat spanska helt och hållet egentligen, men så snäll verkar inte Gud vara).

Nej, nu ska jag borsta mina tänder och sen gå ner till skolan.
blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0