LISEBERG

Nyligen hemkommen från götet. Varit på lisse och sen shoppat lite. Har varit super där nere och vi bodde hos hummels far som bor superfint! =) Vet inte riktigt vad jag ska skriva? vann fan inga storvinster på lisse heller så!!

Just de, min älskade mamma kommer hem till sverige om ca 30 minuter beräknat. Har saknat min mamma!!!! Hon har varit i Italien, Toscana och lyxat till det lite, de är hon värd. Men ovant att inte ha mamma hemma, har faktsikt saknat henne mer än vad jag trott. Ska bli skönt att ha henne hemma igen iaf :)
Sen är de skönt att va hemme med my love igen även fast han somnade på soffan efter 15 minuter, älskar honom ändå.

Nu ska jag se om jag hittar något på tv:n. Sen ringa moooor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0