YOU WILL LOSE

Sitter här och krånglar med allt, och ingenting egentligen.
B ringde, hon var kissnödig.

Aaarah, börjar bli sjuk, hes för närvarande och kommer antagligen låta som en kråka i morgon. Känner mig inte så supersjuk dock, men inte heller pigg. Trött antagligen, bra svar, dum fråga. Nej åter till andra viktiga saker som att jag har 3PROV DENNA VECKAN! Ingen vill va mig nu, ni ska bara veta vad jag ska plugga denna veckan. Som sagt, bara jag klarar det är jag nöjd, nog tjaffsat om det.

Annars då? Mjo, pappa fyller 45 gamla år på torsdag. Har tänkt att köpa en ölmaskin till honom om det inte är allt för dyrt(pappa läser inte min blogg så jag kan skriva ut det här, undrar om han ens vet va det är?).
Vi väntar även med spänning här hemma, för om en väldigt snart framtid kommer min pojkvän bli morbror! Lena som Sam ska bli föräldrar och det ska bli jättekul att träffa dem snart! Om vi går efter planeringen så blir det på sportlovet! Och denna gången har jag faktsikt sparat pengar så jag kan shoppa ordentligt nästa gång! ;-)

We're not the same /m

Kommentarer
Postat av: Lena

Krya pa dig sotnos!

Du blir Auntie Mikkis :)

puss & kram

2010-01-25 @ 18:22:07
Postat av: erika

Det händer att att pappa läser våra bloggar, iaf min när jag lämnar den uppe :D

2010-01-25 @ 18:24:09
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0