TIME FOR CHANGE

Nationalekonomi provet som var idag, gick väl sådäääääär. Bara jag får G, men fan så svårt!
Matten gjorde jag inte, hade 35 minuter på mig efter det första provet så ska göra det nästa tisdag.

Förövrigt har jag gott och blivit ännu mer förkyld så ska inte till skolan i morgon förens kl 13, då jag har prov i forn nordisk litteratur och renässansen. SÅ JÄVLA KUL ÄR DET! nej, inte ett dugg....
Vafan ska jag skriva ens, vet inte vad jag ska säga. Har inget att få fram eller något sånt. Typ, att jag vill bli frisk och göra något vettigt.
MEN JAG SKA JU GÖRA DET, jag ska en mycket vettig sak idag. Ska gå till ICA Orrby och lämna in mitt cv, det är vettigt. Så ikväll ska jag be till Gud att jag får det. Så vettigt av schitsomikkis. MIHIHIHI

B, ring mig!
We're not the same/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0