MY FAVORITE

Wiihoo, det blir London på sportlovet. Längtar som ett as redan.

Älsklingen och Jonas har somnat i soffan. Sitter alltså här själv och kollar på I'm in love with my wife. Sådär film med Chris Rock, då den är solig i varje fall. Vet inte vad jag ska göra, är inte trött alls och inge sugen att kolla tv. Jag överlever...

Var på IKEA idag också, det jag helst ville ha var gardiner men dom jag ville ha fanns såklart inte, ska beställa från internet istället tänkte jag. Så det blir rätt. Annars köpte jag handdukar, ljus och glasburkar som har spagetti och sånt i. Blev gööööööööörbra.

Nä, nu ska jag börja fördriva tiden.

We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0