BRR! IT'S COLD IN HERE

Ja, det är fruktansvärt kallt ute så jag nästan vill dö, nej så kallt är det inte. Men jag föredrar att stanna inne.

Har inte gjort något det senaste dagarna typ, träffat B och träffa A. Annars har jag bara låge inne och göttat mig hela jävla lovet. Men det tycker jag är gött! På fredag början skolhelvetet igen. Och om några månade åker jag ut i europa! Ska bli riktigt kul, men känner hur paniken börjar sakta krypa fram. Jag kommer sakna min älskling så äckligt jävla mycket!
Något vettigare kanske? Kommit igång med träningen igen, men B. Gött att komma igång, få det gjort och få det som en vana. Så man kan hålla sig vältränad och slim.
yey.

We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0