2010, VÄLKOMMEN

Årets bästa grupp: hmm, Metallica och Disturbed
Årets bästa kvinnliga soloartist: oj. ajru :D får nog bli Beyoncè
Årets bästa manliga solo artist: vet inte ;o
Årets låt: testament - true beliver, disturbed - criminal
Årets bästa dryck: som det alltid är, COLA! Men har blivit endel powerking också..
Årets bästa godis: SALT OCH VINÄGER CHIPS!!!!!
Årets äckel: muhaha!
Årets bästa konsert: Metallica i Oslo, den enda jag har varit på också så..
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit utanför europa! köpt cigg xD fyllde 18..
Höll du några av dina nyårslöften?
Lägge ringa löften, för att jag vet att jag inte gåller dom :D              
Vilka länder besökte du?
Sri Lanka, Qatar, England och Norge
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14 november, då var jag och älskling ts i 2 år!
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk 1000 ggr detta året, ingen speciellt sjukdom dock. Elr jo, svinkoppor x2
Vad spenderade du mest pengar på?
cigg säkert
Gjorde någonting dig riktigt glad?
allt, vart ett underbart år!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
John Fogerty - Blueboy
Disturbed - Criminal, Divide, Indestructeble, Facade
Metallica - That's was just your life
Lady Gaga - Pokerface (inte något fan, men det hördes ju överallt!)
Kesha - Tik Tok
Slipknot - Psychosocial
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE
Vad önskar du att du gjort mer?
öhm..
Vad önskar du att du gjort mindre?
öhm..
Blev du kär i år?
Jag var redan kär sen innan :D men ja säger man väl då da? :D
Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Grey's, 2 and a half men, Prison Break m.m
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med min vänner och sen åkte jag till London med älskling!
Vad fick dig att må bra?
familjen, vännerna och älskling!
De bästa nya människorna?
Ida som jag har lärt att känna uberbra detta året, en av favoriterna! Sen alla andra på skolan :) sen har jag inte lärt att känna så många nya detta året :D

Som sagt så har detta året varit helt jävla underbart. Jag har varit i London 2 ggr med älskling, och även varit i Sri Lanka. Bevittnat Lena och Sam bröllop! Skolan har aldrig gått bättre, livet har varit på en dans på rosor nästan. Visst jag har ju kämpat för att komma dit, men det är det värt, lycklig som aldrig förr! 2009 innefattade visserligen endel dödsfall cokså som är otroligt sorjligt, men tyvärr.

Tack alla som gjorde detta året underbart!
LOVE Y'ALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0