THE SUN IS HERE

Var riktigt underbart att gå upp idag. Solen lyste, så var till och med dags att sätta på sig solglasögonen när jag skulle ut på balkongen! Riktigt härligt, så idag får det bog bli en promenad i det fina vädret!

3:orna har åkt iväg till Indien nu också, vilket betyder ett underbart schema! Iaf denna veckan, har ca 2-3 lektioner/dag. Och det klagar jag inte ett skit på. Så denna vecka ska det bli mycket vänner, nu när jag verkligen har tid också. Jag och B ska väl komma igång ordentligt med träningen denna vecka också, ska bli skönt. Speciellt när vi är två och kan pusha på varandra! WIIIHOOOO!
My love skulle ha blivit morbror för en vecka sen också, men lilla Ava vill inte komma ut än. Skönt i Lenas mage skulle jag tro :-)

Nej nu ska jag på promenad!

Kommentarer
Postat av: erika

våra gym kort gick ut igår :(

2010-02-07 @ 15:44:02
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0