SOMETHING NEW

Har så fruktansvärt tråkigt.

Detta visste ni inte om mig:
- Om jag känner mig ensam pratar jag med mig själv.

- När jag städar tror jag allrvarligt talat att jag är en rockstjärna. (dammsugaren och jag kommer skitbra överens!)

Det värsta är att det är sant :-DDDDDD

 

 

 

 

 

 

Alltså? Vafan gört jag ens? JAG HAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TRÅKIGT! Vid sådana här tillfällen vill jag kunna spela ett instrument, typ en gitarr som man kan sitta och plinka på i flera timmar. Eller trummor... När jag gick i mellanstadiet ville jag börja spela trummor, men jag vågade inte för trodde jag skulle bli mobbad typ. Hahahahahahahah,.. aja, synn.. för isf hade jaf haft något att gjort nu.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0