HELLO AGAIN

Längesen nu..

Var på Amelie's klass musikal i torsdags, det var en jättefin musikal och det kom att ett par tårar i slutet! Bra gjort Amsepaj! Du var jätteduktig. Alla andra också självklart =) I fredags var jag till B efter skolan, my love jobbade till nio på kvällen och det var ganska ovanligt och ensamt, hah! Aja, B och J bjöd mig på mummamat.
Ah och igår hade jag tänkt att dra in till stan och va med Amsepaj och följa med henne och Emma ut, fixade allt och så, NEJ DÅ VAR BUSSARNA INSTÄLLA PGA SNÖSTORMEN! Jag lovar, det snöade något så fruktansvärt, man kunde nästan inte gå ut. Men idag är det jättefint ute, det har nästan blivit "vågor" i snön, måste ju snart vara 1 m snö ute? Måste mäta, vill veta.

Kom nyss hem från B, hon hade rensat garderoben (igen), så prövade en heldel kläder och fick med mig jättefina kläder hem! TACK BB! Sen så solade jag, det var skönt. Snällt av B och J att de lånar ut solariumet till määää. THANKS! Blir en tidig kväll idag, måste ju upp i morgon och kolla Sverige - Finland.

Sverige vinn i morgon! Jobbigt att vara tillsammans med en finne ibland, och BB är också finne. Hahah, nejrå, men gött om sverige vinner så slipper man bli hånad utav dem. Så om sverige vinner så blir den hånade den som hånar! MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0