NY VECKA, NYA UTMANINGAR

Haha, tänkte vara lite filosofisk i rubriken, den blev kass. Haha!

Gick upp nio, även fast jag börjar 12. Tänkte fixa och dona lite här hemma men det blev inte så mycket med det. Har prata i telefon o stort sett hela morgonen, med mami! Världens bästa mamma såklart! AK4 som hon kallas/kallades, fint smeknamn?
Nu ska jag invänta ett samtal från min syster, har fått pratsjukan idag. Skönt att få babbla av sig lite. My love kommer säga till mig att jag tjatar för mycket idag. Känns att det är en sådan dag idag. Och my love brukar få höra endel.

Det första jag gjorde idag var att öppna en energidryck och gå ut och ta två cigg med mami på andra änden. Bra start på dagen enligt mig. Sen efter det körde jag igång musiken, tur att man har snälla grannar. Eller så hatar dem oss utan att vi vet det. Förövrigt ska GHAB höja hyran med 1,95 %!!!!! Kommer bli svindyrt att bo här, får se vad vi gör. Bo kvar eller ej? Det är frågan.


We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0