IN SCHOOL

Går här och skäms lite, mina sår tog år att täcka över i morse.
Ida har precis visat bilder från Brasilien, mycket fint. Och jag är självklart grön av avund! Tror vi måste sticka nu, några som ska ha lektion här. Det suger eftersom vi har rast till tolv. Blä på det.

I morgon ska jag ha min första fältstudie-lektion. Ska bli kul. Vi ska förbereda oss för europa resan och gå genom vad vi ska göra osv. Ska bli kul, och denna resa komma nog äga rum i maj någongång. Tyvärr är jag inte hemma på min födelsedag men kan nog vara kul att fira den i ett annat land. Tur att min älsklings-Ida är med!

                                                       We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0