HATDAG!

Äcklig jävla dag har det varit idag. Började med att jag fick IG på första matte B provet. Det sög, för i morgon börjar lilla mikkis 08 och slutar 17! Gilla läget får man väl göra, men jag tänker inte ens försöka. Ska bara beklaga mig över detta.
Ser ut som att jag kommer ha lite tid för fritid denna veckan. Endast plugga och gå i skolan blir mitt liv. Haha, I hate it. Jag ska gräva mig ner i mina vinäger chips snart. Ska bli fet nu.

Nu ska jag dra på en jävla musik och sjunga bort mina agressioner.
Förlåt kära grannar.
Känns ju ännu bättre att det är mörkt ute, med blåst och regn. 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! 

We're not the same /m

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig :D

2009-11-02 @ 21:22:52
URL: http://isabelpalokangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0