EU-TEMA

Jepp, det var det vi gjorde i skolan ifag. Hade olika rollspel som skulle vara typ som EU då, ganska kul och intressant faktsikt. Försöov mig i morse också men som tur var så började vi inte förens 12,30 så jag blev tidig ändå, tur i oturen kallas det!

Förövrigt så var min mobil avstängd i morse? Vad hände undrar jag. Igår när jag la den på laddaning var den på och den ladda, och klockan var ställd på 07,15. Sen i morse vaknar jag utav hemtelefonen? Jaha? VAD HÄNDE?! Nu funkar mobilen prima igen, men måste varit något spöke som stängde utav den. Eller min skyddsängel som inte ville att jag skulle gå till skolan eftersom jag började sent.

Nu blirrrre mat.
We're not the same /m

Kommentarer
Postat av: erika

duvet att alarmet ringer när telefonen är avstängd också va?

2009-11-24 @ 18:52:22
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0