ETT TILL

Kände för ett till, bara för att få skriva lite.

Ska snart ta tag i mitt liv och påbörja min inledning till historia-arbeten. Efter det ska jag dammsuga och lägga in alla kläderna i garderoben. Köpa mig någon lättvindig mat och sen traska iväg till kära B. Jag orkar fan inte göra mycket plugg idag. Även fast det var första dagen så är jag helt slut. Gillar inte skola..

Jag har fått två sår på hakan också, poff sa det så var de bara där. Måste vart att halsduken har skaft eller något. Har ingen aning om hur de dök upp där. Skiter it, orkar inte bry mig. Något annat jag inte orkar bry mig om är folk ljuger. Säg vad du tycker istället för att sitt och sura, speciellt när jag ger chansen.

Nej, går till B på direkten, måste få skrika lite. Hon är bra på att lyssna.



We're not the same /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0