Helgen

På fredag var jag hos A och vi drog senare ut på Score och sen Arena. Det var kul med Arena var så ovärt enligt mig och det lukta gammalt omklädningsrum där inne utav alla som dansa och antagligen var sjöblöta utav svett.

På lördagen var jag rätt seg men nu var det ännu en fest för A och den ägde rum hos A:s far i Vålberg, drog dit med B och S. B sov senare hos mig och vi kom hem runt 23,30. Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde igår, och det hela finns på film, WOHO! Haha, jag måste nästan ha den så jag får se vad förjävlig jag antagligen ser ut, Jessica, skicka den till mig!

Idag blir det bio med my love, Änglar och Demoner. Jag har längtat till döds för att få se den, jag bara älskar Da Vinci koden och eftersom detta är en uppföljare till den så tror jag att den kommer vara minst lika bra, hoppas jag på. Nu ska jag lägga mig i soffan och slappna av efter helgens bravader.

Jag kommer inte få träffa B förns på fredag eller lördag. Åh :-(



Jag och Lena när jag och my love var i London förra veckan.
Miss you..

Kommentarer
Postat av: Bell

Va söt du är! Jag vet, hur hemskt? inte träffat varann alls mke på senaste tiden :(:(:(:( MEN DU ÄR MIN BÄSTA VÄN, skulle verkligen inte gå utan dig €(L)

2009-05-24 @ 15:02:17
Postat av: Jessica

Kolla min blogg så får du se ;D

2009-05-24 @ 22:44:34
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0