Världens sämsta dag. Del 2

Är nu hemma och har precis gjort allting jag ska. Nej, nu ljög jag. Jag ska duscha, plocka undan, plugga.
Har precis uptäckt nägra fläckar på väggen som ser ut som stänk från någon alkoliserad männsika. Mycket irriterande att se, och nu kommer jag alltid se det. Ge mig nya tapeter, please?

Jag har så himla mycket kvar att göra men jag hinner inte idag tyvärr. Man kan ju se det på ett positivt sätt också, men jag gillar inte att behöva schemalägga min fritid. Men det är väl det jag får leva med när jag bor själv. Som sagt, får se om det blir något mer inlägg idag, senare i sådan fall.

Jag har en sak att tillägga. Jag kollade klart på den sista sänsongen av Förhäxad igår. Det är den bästa serien jag någonsin sett, nu efter sista avsnittet så lär det bli svårslaget. Det ligger jämt med Prison Break (har ni hört btw, det blir ingen mer säsong efter säsong 4). Men om dem lyckas med ett bättre slut än det i Förhäxad, då är ni bäst. Jag låg och gråt i hela sista avsnittet, nu menar jag verkligen gråt, ingen liten mesig tår. Utan jag grina som om det var världens undergång. Nu vill jag bara ha mer, snälla ge mig mer Förhäxad.
FOREVER CHARMED


Alyssa Milano som Phoebe Halliwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0