Tisdagar?

..är mycket knepiga dagar. Man är alltid trött och på dåligt humör. Näst in till i alla fall.

Igår var jag med Sofia och vi hade mycket kul. Så nu har jag redan år 2009 bästa citat: "- Jag satt och gjorde muspruttar för mig själv häromdagen för jag tycker det är skönt." Okej, nu var detta på skämt men jag förstog inte till en början.
Vi hade det väldigt mysigt igår jag och lilla Fia.


Och jag vill ge en tröstande tanke till Sofia, Sara, Katarina och Mikael för deras stora förlust idag. Jag lider verkligen med er, men vill också säga att han har nog det bättre nu. Han kommer alltid finnas hos er och fortfarande ge er stor lycka och många leènden.
Vila i Frid.

Kommentarer
Postat av: Sara

va go du är mikkis! tack för tanken!

2009-01-07 @ 18:32:45
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: sofy

Jag älskar dig underbara unge :') <3

2009-01-07 @ 21:51:57
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0