Slask och is

Så i morse gick jag upp igen i tid för att kolla till hur vädret såg ut, isit, slaskit och väldigt mulet. Kan det inte bara försvinna så jag kan få gå ut på mina promenader. Jag går ju upp och kollar till läget så bara det kan bli lite bättre på marken så kommer detta gå prima.
Det gäller ju att få in det som en vana, och det ska jag få. Måste verkligen få till kroppen sådär lite extra. Jag längtar så grymt mycket, många som åker iväg nu. Några från klassen åker iväg eller är borta redan eller har varit borta redan. En är nu i New York, en har varit i Egypten och en åker till Kanarieöarna. Så jag är den sista, men jag tror jag åker till det roligare och ovanligare stället. Jag ska ju faktsikt på bröllop. Fy satan vad jag längtar..

Skolan idag är slapp, hade sovmorgon till 10,00. Men gick ju som sagt upp kl 08,00 för att gå ut och gå men det gick som det gick. Får ta min eftermiddagspromenad senare, kanske få med mig my love? Han och Frasse bestämde ju sig för att gå ut och gå så de kan följa med mig, har ju ingen musik att lyssna på så det är inte så roligt att gå.

Ska tvätta och dammsuga idag också, mycket roligt, elle rinte. Skönt att få det rent i alla fall. Jag önskar jag hade mer pengar så jag kunde anställa ett hembiträde. Så man slapp göra allt tråkigt, bara ha det fint och se det, slippa se allt lort som kommer när folk går in och ut. Det ska jag önska mig när jag fyller 18 år (bara 4 månader kvar), ett hembiträde!
Och pappa, snälla ge mig ett headset..
Och till sommaren ska jag ha ett jobb, och för alla pengar jag tjänar in, ska jag köpa en resa till L.A, klart slut.

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0