Lördagsmorgon

Att man kan låta andra förstöra sitt eget liv, att man faktsikt LÅTER dem göra det. Det är helt sjukt, om någon skulle försöka göra så att mitt liv går i kras så tänker inte jag ligga hemma och gråta. Jag tänker göra någonting åt det. Och försöka att få mitt liv på fötter igen. För det är jag värd, det är alla värda.. 
Ställ dig upp hur mycket än dina knän blöder..

Några små-djupa ord nu på morgonkvisten. Vaknade upp vid kl 9,22 för att vara exakt. Skönt att komma upp i tid. Så nu har jag precis käkat upp min frukost som bestod utav tonfisksallad. Med tonfisk, tomat, gurka, sallad, ärtor, majs, paprika och saltgurka. Och självklart dressning. Mycket härlig och uppfriskande frukost, skulle vilja gå ut och gå men i detta väder? Tror inte det. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen.

Grattis Bella D på 18-årsdagen!

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0