Kalas

Nu har jag precis kommit hem från kalaset. Och ni som inte har gått utanför dörren idag, gör inte det. Det är så kallt det bara kan bli, inatt kan det tydligen bli upp till -25 grader. Fy farao säger jag då. Freeeeeeeeeeeeeeeeeezing...

Mamma blev supernöjd med presenten och alla andras också. Det bjöds på massa av mat och självklart tårta. Supertrevligt! Men tyvärr så glömde jag självklart kameran, inte för att det fanns så mycket att ta kort på dock. Senare blir det väl förhäxad skulle jag tro. Och så tror jag det blir Bella och Gård, mys.
Måste upp i morgon också, ska utförmycket hårt kroppsarbete. Bära ved! Jag tjänar visserligen på det och jag får träffa min kära fader, så det ska bli skönt.
Skolan börjar snart också, känner inte för det dock.
Kollade hur sportlovet ligger till i almenackan och det ligger perfekt! Jag har en veckas lov, två skoldagar, sen två veckor ledigt igen när jag drar iväg till Sri Lanka. Avundsjuk? ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej, inte avundsjuk för du ska ut i värmen så jag kan frysa sönder här.. nej det är jag inte och du vet att jag ljuger när jag skriver det här.. kan gärna följa ner i din resväska? (A)

2009-01-06 @ 19:10:26
URL: http://fraydas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0