Godnatt

Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Jag stå där länge för att njuta med den högsta värmen på. My love tycker jag är helt sjuk, han klarar inte utav att duscha med mig för dett bränner så på honom, medans han duschar kallt, enligt mig. Men det kanske är normal, inte vet jag. Jag vrider iallafall nästan till slutet, och jag tycker det är skönt.

Träningen gick sådär. Det var dundermycket folk som alltid efter nyår. Alla nya nyårslöften om att "- i år ska jag börja träna!" de tränar in tills februari, sen försvinner dem igen. Helt otroligt egentligen, att man kan se hur folk egentligen sviker sig själva. Det är ju inte så allvarligt dock, men ändå, eller?

Jag har även pluggat en del idag, vill verkligen få klart det mesta utav allt, innan jag åker. Även fast proven kanske inte är under tiden, men de gör ju andå allt under tiden. och jag vill ha allt gjort så slipper jag att göra lite mindre i alla fall.
Fick även syn på min faster Carin i en skolkatalog som min mattelärare hade med sig, ett litet rolig sammanträffande sådär. Sånt som händer rätt ofta ändå.
Pratade även med Sofia. Hennes farfars/Holgers begravning var idag. Hon sa att den var väldigt fin och jag lider med er alla. Ta hand om er..
Nu ska jag hoppa in i duschen!

ROCK ON!


 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack, värmande ord iaf.. hoppas han lär sig nått nu en gång för alla.. :) Kram

2009-01-20 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0