försenat

Dagen har blivit lite försenat då jag och my love trodde vi skulle äta vid 13,00 men som sagt är ju klockan lite mer så det blir senare. Så jag hade inte bövt stressa så i morse men det är okej. Bra att något får fart på mig ibland.

Snön vräker ner här i Grums och det har snöat hela dagen. Första jag såg i morse, snön. Mer och mer och mer (åh, det fick mig att tänka på Hjalle och Heavy - snö. Gård? Remember?) snö, tar det aldrig slut? Men sen så kom jag på att det alltid är mycket snö på sportlovet, sen så brukar det försvinna i lagom tid.

Dags för att göra något nu, har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: sofy

går ju inte att glömma snälla du! ;)

2009-02-21 @ 17:30:13
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0