NOTHING CAN TOUCH ME NOW

musik....

Precis klar med religionen, SÅ GÖTT! Nu är det endast två prov kvar, sen ska ni veta att jag har inte en litet skitsak att tänka på sen! Jag är så stolt över mig själv nu. Men lika snabbt inser jag att det finns annat att göra, såsom att damsuga. Men det blir så svettigt att dammsuga, jag gillar inte att dammsuga.

Jag ska i varje fall sitta kvar vid datorn en stund och sjunga lite. Sen ska jag nog plocka fram dammsugarn, den äckliga dammsugaren. En annan sak, jag har inte rökt på gööööörlänge.

Har ni märkt vilken oseriös blogg jag har ändå?


We're not the same /m


Kommentarer
Postat av: Jessica

HOTTIE DÄR! Vem är hon? grr

2009-12-18 @ 22:16:44
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0