JULGRANEN UPPE!

Idag sätte jag upp granen, det kändes bra då jag fick lite julkänsla. Hummel kom hit och hjälpte mig lite också.

Annars är jag hundvakt åt min absoluta favorit, och det är ju självklart Molly. Hon älskar snö s det är så härligt att vara ute och gå med henne, hon är så rolig när hon rullar sig i snön! Aja, nog om de!
Bakat knäck har jag gjort idag också, det gick superbra tills bunken smälte (!!!). Så då fick jag slänga den så då blev det en hel del mindre än vad jag hade tänkt mig, menmen..

G på spanskaprovet fick jag också (kanske har sagt det redan?). Så jag var übernöjd och stolt! Matte b provet gick käpprätt åt helvete! Dåligt som fan gick det, men jag försökte ifall. OM jag har tur kanske jag klarade det.

We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0