GRATTIS ÄLSKLING

Idag fyller my love hela 23 år!
Grattis min älskling!



Fick tillbaka mitt prov idag från engelskan, gick väl sisådär men jag klarade det i varje fall! Vilket är huvudsaken. Spanska provet därimot gick det ganska så kasst på, hade inte förväntat mig så mycket annat men. Fick 18 poäng. 50 POÄNG VAR GODKÄNT! 110 poäng tror jag man kunde få, hah! 5 år med spanska helt i onödan? JA!

Vi ska dra oss vidare till P&J snart där det blir lite firande för my love. Får ju inte plats med så många i varan lilla 2:a. Han fick iaf en konsert med Metallica från Frankrike och en tröja utav mig. Han tyckte om båda, just nu sitter han och kollar på konserten med full volym. Tur att han gillar mina presenter i varje fall ;-)

Jo! Jag är ju korthårig nu förtiden, lägger ut en bild så fort det blir någon bra!

We're not the same /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0