Utvecklings-samtal..

.. Det gick väl sådär, dålig frånvaro var det enda. Men jag ligger inte efter med något egentligen kan man säga. Bara det jag missade när jag var utomlands och när my love blev påkörd. Det enda. Men jag fick förklara mina sömnproblem och om jag ligger på fel sida så hör jag inte klockan. Ja, alla vet ju att jag hör sämst på mitt högeröra.

Idag blir det hockey! Ska bli härligt, Färjestad får ta och vinna idag! Men det gör vi, jag håller på er grabbar.
Börjar 12,10 igen, var tvungen att åka hem på matrasten för att göra nr 2. Måste man så måste man. Inte sant?


IDAG TAR VI DOM!

Vad är det för skillnad på HIV och HV71?
- HIV utvecklar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0