Slash

Okej jag är helt jävla kär. Har haft håltimme i ca 3 timmar och när jag kom hem så var det TopTen på VH1. De är de bästa Guns and Roses låtarna, men det är inte dom jag är kär i. Jag är helt och mycket djupt förälskad i Slash jackor, hans underbart snygga, rockiga skinnjackor. Jag vill vara Slash, jag vill ha alla hans snygga kläder. Please give me?

Bär ner till skolan igen om ca 45 min. Då blir det matteprov, jag vill inte. Jag vill vara ligga hemma hela dagen. Men det är snart lov så jag ska stå ut. Just nu så sitter jag och dricker Fanta Pineapple, pröva den! Good as hell, promise! Men nu ska jag ägna mig mer åt Slash jacka nu i den sista videon. Måste blir ännu mer kär..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0