Countdowns

Mycket att se fram emot nu. Min födelsedag, Londonresan och självklart hockey-VM som börjar redan nu på fredag! Men tyvärr så har Sverige sin första match på lördag. Då blir det grillat hemma hos pappa och hockey då självklart! Mys.

Jag har varit ensam hela dagen, lite trist kan jag ju erkänna. Men S kom förbi runt 17,30 tiden och drog efter en timme då hon skulle på träning. Fick en liten "mys-attack" och tända massa ljus, så är det varmt, skönt och det doftar ljuvligt!
Har även pluggat som en idiot idag, jag fattar inte bistånd-provet som jag ska ha nu på torsdag. Det kommer aldrig gå vägen.
I morgon är det pluggdag som gäller. A och S kommer och alla måste plugga. Och eftersom A kommer i morgon så lär jag garanterat få göra mina "välkända" popcorn. A tycker nämligen att jag gör dem bäst. Tack för det, eller ja? Jag gör dom ju inte så. Men ni fattar?


Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: men varför då ? vad tråkigt att du är sjuk :/

2009-04-21 @ 23:12:06
URL: http://tinkettling.blogg.sen
Postat av: Bell

Ungefär som du tror att jag gör kladdkakan bra ? :D

2009-04-23 @ 20:52:22
Postat av: Bell

Ungefär som du tror att jag gör kladdkakan bra ? :D

2009-04-23 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0