shopping!

Inhandlade mig en jacka, två sjalar, och ett par stövlar! Ville ha ett par andra som jag inte hittade, men hittade ett par tjusiga ändå ;-)

Tror det blir lugnt idag, men jag vet faktsikt inte. Jämt pratat med söta Lena också! Jag har tråkigt, jag vill göra något men ändå inte. Konstigt humör ändå. Jag är knäpp kanske? Finns det bågon bra film ajg kanske ska ladda hem? Borde gentligen städa, men det är lördag så det får vänta tills i morgon!

None
Härligt med vinter! (lena, detta var bilden jag menade Lena :D)


Jackan och sjalarna jag köpte idag, skorna orkar jag inte ta kort på =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Sa du hittade bilden!!! Fin inkop oxa :) Hoppas att du inte e allt for uttrakad :P xoxox

2008-09-27 @ 19:03:51
URL: http://lenalondon.blogg.se/
Postat av: jessica

skorna finns nog kvar på din sko, duvanhuset. där på väggen längst ner i mitten ska dom hänga :D precis när man kommer in vetdu

2008-09-27 @ 20:13:48
Postat av: KINGEN

"Härligt med vinter! (lena, detta var bilden jag menade Lena :D)"



Härligt med vinter! (LENA, detta var bilden jag menade LENA :D)



Xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

2008-10-01 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0