plugg

jag tror jag kan det mesta nu, ett G vore bra!

Varit ute och togit mig en promenix med sandra och hummel, skönt! Jag var väldigt nära att komma upp i morse, jag sätte mig iallafall på sängkanten.. Sen såg jag att det var frost på bilrutorna så ni vet nog vad jag gjorde, -just det, rakt ner i sängen, vakna ännu tröttare och det bar iväg till skolan. MEN I MORGON SKA DET HÄNDA!

Har inte sätt på TV:n än idag, har inte vågat, blir så inne i det. Och idag var jag tvungen att vara inne i boken. Och det gick okej, men idag tycker jag själv att jag är värd chips och dipp. Så jag gick och köpte det! Inte så bra med det direkt efter ha gått 0,5 mil. Men godiset ska bort snart. Det lovar jag, jag ska ju lixom bli fit, det funkar ju inte med godis..

NEJ! Nu ska jag sötta på tv:n bara måste..


okej, min ensamna stund framför tv:n blir med detta (ej naturkunskapboken), jag ska moffa nu..

Kommentarer
Postat av: sandra

nej precis, måste bl FIT nu mikkis ;D

vi har stora planer här.. haha.

2008-09-22 @ 20:41:38
Postat av: Syster :)

Ah sotis, onskade jag kunde dela den dar chips pasen m dig, vore harligt :) du o jag :) hehe xoxo

2008-09-22 @ 22:40:31
URL: http://lenalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0