Yeah

Ja! Kollade jämt in jessicas blogg. SKIT NICE! Har försökt själv att fixa till min. Men jag fattar mig inte på hur man gör. Inte från sidan heller. Så jag har ett uppdrag till jessica. Hon ska fixa min blogg ;-) Vilket hon vill eller inte! mwahah

Ovärd dag i skolan idag. En lektion på morgonen. Sen har jag inte nästa förns kl 14,00. Det suger. Och jag som var supertrött och bara ville ligga kvar i morse. Ska sätta min och skriva en saga och sedan en dikt. Dikten går bra. Men sagan? Fyfan. Jag har sådan dålig fantasi så det är ju inte sant.

Nej, jag ska försöka fixa bloggen själv. Annars överlåter jag detta till jess. Är det okej jessica? (a)



Jag fattar inte.

Kommentarer
Postat av: jessica

det är okey! ;D haha

2008-10-07 @ 12:40:59
Postat av: [email protected]

hihi tack så mycket :)

2008-10-07 @ 19:50:55
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0