Tack Jessica!

Nu har Jessica fixat och stylat min blogg. Jag bugar och bockar. Supernöjd! Helt klart jag. Hon höll på i ca 1h va? Aja, TACKTACK!

Nu kom älskling hem så nu ska jag snart hoppa i säng och snarka sönder mig. Inte för jag är trött. Jag är hopplöst pigg, jämt och ständigt. Det måste bli ändring på detta. Sömn är nyttigt och bra. Och jag vet att jag behöver det. Jag vill ha det. Jag ska få det.

Jag har tvingat Nicke att tvinga upp mig i morgon så jag kommer upp på min promenad. Hoppas det går.
Vill berätta om stackars Sofie som ligger på sjukhus. Känner med dig och hoppas du blir frisk snart!
Godnatt! Tack igen Jessica.

boy, I allways be there for you

Kommentarer
Postat av: sandra

bra härj i luren, kunde fan inte somna. en viss person ringde mig inatt också och pratade i nära två timmar, haha :D

2008-10-09 @ 10:49:06
URL: http://sandraan.webblogg.se/
Postat av: fia

jag vill okcså ha fin blogg :(

2008-10-09 @ 12:39:07
Postat av: jess

vharsehvarse ;D

2008-10-09 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0