stressigt

Jag försov mig i morse (IGEN!!!) vilket inte var så lyckat. Hade prov kl 10,20. Jag vaknar kl 10,15. Jag hade eld i baken men jag hann ner till att göra provet. Men jag fick sitta vid bänken ett tag bara för att pusta ut lite. Det var ju en tölig stress så jag var tvungen att hinna. BRA MIKKIS! Provet gick bra btw.

Imorgon är det sista dagen innan lovet. Hur bra känns inte det då? Det känns underbart kan jag lova. Jag bara ler är jag tänker på det. Jag tycker ju om skolan och så nu men vila är alltid bra. Speciellt för mig som inte kan sova. Men det ska jag göra detta lovet. Sova tills jag dör, inte bokstavligt talat.
Nu ska jag slänga i mig tonfisksallad och kolla Prison Break.
Blev tokigt superglad i skolan idag också. Dom har inskaffat färdigsallader som dom gör på skolan. Tonfisk, kyckling och ost&skink sallader. BRA ÅSFJÄRDEN!
GODMIDDAG BBY'S

Kommentarer
Postat av: j

eld i baken :D haha

2008-10-23 @ 17:56:31
Postat av: j

eld i baken :D haha

2008-10-23 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0