regn regn..

Det är världens sämsta väder idag. Blåser och regnar som bara den. Det suger. Mitt humör är på topp ändå. Jätteglad och ser fram emot dagen som skall komma. Det är ju synd att Nicke ska åka dock. Annars hade dagen varit fullbordad!
Dagen ser ut såhär:
- Hem till pappa och äta langos
- Hem till mig och fixa till mig lite
- Sen bär det iväg till mamma
- Hem igen och då kommer Bella

Mys hela dagen lång, går väl ner till mamma runt 18,00 tiden och är där till 21,00 tiden ca. Sen kommer min kära vän Bella så har vi mycket mys och prat framför oss. Det ska bli supertrevligt!

Nicke poppar musik som en galning just nu. Metallica är det. Klagar inte. Men jag la in lite låtar till mig själv nyss. Smygar'n Mikkis.. La in:
volbeat - still counting
mötley crüe - kickstart my heart
judas priest - breaking the law (live)
judas priest - metal meltdown
volbeat - sad man's tounge

Kommentarer
Postat av: söffy

men jag och zaring kommer då ;)

2008-10-24 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0