Pluggat klart..

.. och ny duschad, så nu blir det sängen så snart jag har skrivit klart detta inlägg. Amelie och Sofia har varit hos mig idag vi spelade rummikub, sen när amelie gick runt 21,00 så satte jag och Gård igång med pluggandet. Vi började med henns för att det var så himla knokkligt. Vi fixa det och så tyckte Gård att jag var smart. Inte så ofta man hör henne säga det och mena det. Så tack för den komplimangen. Jag är nog ett snille egentligen som Nicke säger.
-Jag är Mikkis, nivet, Snillet!
Ska börja presentera mig så ni framöver.

Lyssnar på Beyoncè - Listen. Det var väldigt längesen jag hörde den låten. Så bra är den. I just have to love it. Så nu är det nog dags för min tomma säng. Saknar min älskling. Har inte träffat honom sen i morse. Innan han åkte till ishallen och spelade lite. Ska bli så skönt att ha myskväll med honom i morgon. My beloved. My everything. My all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0