new songs

NOT! Lyssnar på Cocain nu. Tänker på min och Hummels dagar. När jag träffa Nicke osv. Den väcker fina minnen faktsikt. Varenda gång jag skulle möta honom lyssnade jag på denna låten på repeat.

Jag har jätte tråkigt och har egentligen ingenting att skriva om. Kan väl lika gärna skriva om musik eftersom det var det jag började med.

Vissa låtar väcker verkligen fina eller dåliga minnen. Eller en speciell årstid. Jag får verkligen rysningar av vissa låtar. Som man liksom blir "kär" utav. Musik är fan bra! Musik är ju mycket av allas liv egentligen. Alla lyssnar, alla kommer ihåg. Man kommer även ihåg vissa "hits" i ens liv. Förstår ni vad jag menar? Alltså sådana låtar som kompisar har lyssnat på tillsammans osv.

Cocain - jag och hummel. min första tid med nicke
HollyDolly song - festerna på östermalm, med åla som stjärnan!
Sexyback - den bästa partylåt som har gjorts. Jag som full, ingen kunde hindra nmig från att dansa om denna låt kom.
Smack that - SO-plugg. Jul, konstigt att jag tänker på det.
Castle in the sky - SOMMAREN 06

fortsätter sen. SKA TILL SNUTEN NU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0