måndag..

Jag vaknade till ordentligt runt 09,30. Ringde mamma och sa att jag var vaken. Hon kom som en blixt, hon var sjukt snabb! Inte något jag har ärvt dock. Gick och handlade så nu har jag en massa godsaker hemma som jag ska gotta mig på senare.

Nu är Sofia här också. har just kollat klart på Lejonkungen 2 - Simbas skatt. Hur bra är inte Lejonkungen-filmerna egentligen? Dom bästa barnfilmerna som finns i allafall. Snart kommer min älskling hem. Då skulle jag tro att det bär utav till gymmet (om jag orkar). Imorgon blir det stan också. Shoppa och käka med min kära mamma. Det ska bli mysigt.

Inte så avundsjuk jag är på syrran nu heller. Är nere i malloca. Jag vill med.

Kommentarer
Postat av: jessica

vad ska du ha för bakgrund då? :)

2008-10-27 @ 15:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0