GOODMORNING

Har varit vaken sen kl 09,00. Känns bra att vakna i rätt tid så har man hela dagen på sig för alla festligheter. När Lena och Sam kom igår kom jag att tänka på att min faster från USA kommer snart. Helen. Det ska bli superkul eftersom man nästan aldrig träffar henne. Synd att Caden inte är med bara. Det är världens bästa unge. Så helt undergullig. Träffar inte någon av mina släktingar ofta egentligen. Vilket är väldigt synd.

Ska hoppa in i duschen snart och sedan käka frulle. Framför oss idag är det mycket som står på schemat.
- Ska Hem till Pirjo och Jaska och träffa Lena och Sam
- Hem till pappa och blir bjudna på mat
- Möta upp Bella och Gård
- Börja fixa till sig för festen ikväll

Dagen känns som den kommer vara lite stress men det vara kul att göra! Jag är ganska stresstålig så det löser sig nog. Lördagen idag kommer bli superbra! Jag känner det...

Nej nu måste jag börja fixa så allt hinns med!
Have it good people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0