bilfärd!

Har hämtat gänget som var på Björn Gustavsson nu. Erika var tok-crazy: "-HAN VINKA TILL OSS, JAG FICK HANS AUTOGRAF OCKSÅ. JAG VILL GRÅTA NU. FÖRSTÅR DU VAD LYCKLIG JAG ÄR?!"  Jag svara nej, för han är en svensk lite smö-söt komiker som egentligen inte är alls för rolig. Såklart han är kul men jag tycker ju att Magnus Betner är bättre. Med hans program "I Ditt Ansikte", Med alla taskiga skämt.

Det var skönt att komma till pappa förut och ha vårat torsdags-prat igen. Det gamla vanliga tjötet om allt egentligen. Så i slutet av novermber ska han med mig till IKEA och köpa julprydnader åt mig, snällt va?
Tack för att du är världens bästa pappa.
ÄLSKAR DIG!
Nu är det dags för duschen sedan sängen.
BYE FOLKS!

Kommentarer
Postat av: erika

du, jag är fakttiskt världens lyckligaste människa :D:D:D::D:D du förstår verkligen inte

2008-10-24 @ 09:36:28
Postat av: fia

Magnus är bäst :D tycker jag med. så jävla iskall!

2008-10-24 @ 12:48:08
Postat av: sandra

haha, erika är ju bra besatt av björnen iaf xD

2008-10-24 @ 17:49:26
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0