Världens bästa pojkvän

Igår så skulle vi äta middag som jag kanske skrev. Nicke sa att jag kunde sitta kvar här så skulle han göra maten. Han ropar att det är klart så kommer jag in så är det jättemysigt med ljus och så. Jag blir så glad när han gör sådana saker för mig. Känner mig verkligen älskad utav honom. Det är ofta han gör sådanan där "små-saker" som får en att tycka om honom extra mycket! I fredags fick vi höra från vänner att vi var gjorde för varandra och att vi aldrig skulle släppa taget om varandra. Känns så himla underbart att höra. Jämt så alla vet,  jag och Nicke kommer alltid vara tillsammans.

Gårdagen var väl lite si-sådär. Inget speciellt. Blev en fight på ICA Orrby tror jag bara. Sjukt ändå, starta bråk inne på ICA kan ju inte vara det bästa..

Idag kommer min Faster Helen hem för att stanna en vecka, hon är annars bosatt i USA Californien Los Angeles. Jag vet att det är så grymt fuskit, men jag och Nicke ska nog hälsa på henne och Caden snart. Nicke måste ju få träffa världens coolaste Amerikanare Caden Guatreu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0