U-Landskunskap

Sitter och lyssnar på musik nu för mig själv. Gårdan skulle komma förbi mig sen och kolla på Bring it on och plugga lite med mig. Har nämligen prov på U-Landskunskap i morgon och Historia på Torsdag. Så jag har mycket att plugga på dem närmaste dagarna. Men provet i morgon sitter rätt så bra i skallen nu iallafall.

Har inte gjort något speciellt idag alls. Nergrävd i pluggandet för det mesta. Tränat mage i 30 min här hemma. Lagat tacos till mig själv (hatar att laga mat och äta själv) och suttit och ätit i min ensamhet, och pluggat mer. Min kära Amelie ringde också. KRYA PÅ DIG GUMMAN!

Nu ska jag göra klart mitt "bokprat" tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: j

stackare! hatr när folk äter själva och ser ledsna ut :(



ps. nån film du inte sett? ;D ds.

2008-11-03 @ 23:51:21
Postat av: jess

haha ja :D men give me one då, en bra sevärd film? miihih

2008-11-04 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0