Tröttheten är gudomlig!

Nästan jämt gått upp. Kvällen var lyckad igår även fast det blev lite strul. Jag var nykter igår men vi var hemma kl 04,00 ca. Det är helt offatbart att jag orkade hålla mig uppe så länge. Men därimot slutet kände jag att ögonlockena började bli tunga. Men när vi väl gick hem så var det härligt att komma i säng!

När jag var i skolan igår så tittar jag ut och ser världens snöstorm ute, kände verkligen en lycka inom mig då. För om ca 1vecka är ju det advent och då får det gärna var lite vitt. Och vet ni, det snöar nu också! Åh, så bra detta känns. Men nu är min vitlöksbaguette klar så jag ska ta och käka den nu innan den blir bränd..
Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0