Söndagkväll

Och idag har jag endast lågit i soffan och myst. Besviken på gårdagen lite grand. Hade velat gått ut men det fanns ju inget så. Men min kära Sofia var här med mig hela kvällen (Nicke också men han skulle ju lägga sog pga. att han skulle jobba) och vi tog en promenad i höstmörkret, svinkallt!
Har även fått besök av min kära Bella också idag. Kollade på en skräckis, The Midnight Meat Train. Lite småscary med slutet sög. Men den går helt klart att kolla på!

Har upptäckt en hel del rivsår på mig kropp. -"Vart kommer dem ifrån?" har jag frågat mig själv ett antal gånger när jag har hittat nya. Som tur är det inge farligt med dem iallafall.

Skolan börjar i morgon. Inte så farligt enligt mig. Men det är dunderskönt att vara ledig. Och jag har varit duktig och pluggat på provet jag har på tisdag. Det behövs dock pluggas mer men 3/4 sitter i skallen på mig i varje fall.
Men nu ska jag invänta my love och ha en klassik söndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0