SLEEPY

Jag är supertrött just nu, har ingen ork att sätta mig att plugga idag. Men det är ett måste. Har prov om två dagar så det behövs. På menyn idag stog det kycklingwok med ris, mumma. Men har haft magknip typ hela dagen så jag våga inte äta allts för mycket. Men jag är mätt i alla fall.

Var superduktig på matten idag också. Jag har varit klar med allting i 3 veckor nu så har inte haft något att göra. Så idag gav Kerstin mig en mvg uppgift som skulle göras som en inlämningsuppgift. Den går bra har bara en sak kvar, som är lite klurigt. Ska göra en egen formel som andra i klassen ska lösa. Det ska inte var någon enkelt nu, utan en klurig formel typ. y= 0,52x+23m. SÅ det är väl kanske inte det lättaste att göra något sånt själv. Y:et står för ex) höjden på ett berg och liknande. För det är det uppgiften handlar om. Ja, ni som kan formel vet hur jag menar.

Fick en härlig överaskning när jag kom hem idag. Min kära pojkvän hade städat hela lägenheten så det luktade härligt och nystädat. My love is the best!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va duktig du är lilla gullegumman :D!

2008-11-19 @ 23:24:27
URL: http://juliaredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0