Skolan

Sitter i datasalen i skolan nu. Fick nyss reda på att vi hade ändrat schemat så vi har ingen engelska nu så jag har yttligare en timmes rast idag. Så jag kunde varit hemma med Nicke en timme till egentligen. Störande. Om dom ändrar vårat schema borde dem inte säga till oss då?

Innan jag gick till skolan nu så kolla Nicke på resor till Los Angeles. Hittade en billig så det kanske blir att beställa. Vore härligt. Isf blir det två veckor i L.A sommaren 09. Det vore perfekt. Tänkte att jag skulle skicka en mejl till min kära faster som bor där och höra om sovplats. Men det tror jag att det ska gå bra. Syrran kommer bli så avundsjuk! MUHAHA!

Ska va med min kära Bells idag också. Underbara tös, en riktigt solstråle är hon (även när hon är arg, man kan ju inte undgå att skratta ändå). Kommer tvinga henne att förhöra mig på provet också som jag har i morgon. Känns som om det kommer gå bra iallafall. BRA MIKKIS! Har snart matte i 70 min, fyfan.. Men ska inte klaga. Gård har matte i 2h hon (vare så?), stackare!

Kommentarer
Postat av: sofy

nej, 80 eller 90 minuter ;)

2008-11-05 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0