ops, sålt!

Pirjo köpte alla mina julkort. Tackotack! ;-)

Har pluggat lite oså nu, gjort mycket frågor till U-Lanskunskapen och det behövs. har näm,ligen prov på det på onsdag eller tisdag, vilket betyder plugg hela helgen ca för Mikkis. Jippijej. Kanske inte hela helgen dock, men en del utav den.
Fick även tillbaka två prov idag, ett starkt VG på samhällskunskapen och ett starkt G på Engelskan. Vilket känns underbart. Älskar mig själv för att det går så bra i skolan. Haha, nej men att jag sköter mig. Tror inte dte var så många som trodde att jag skulle göra det när jag flyttade hemifrån. Sköter mig nog bättre nu tror jag tillochmed.

Detta med flytten har bara varit positivt. Jag har lärt mig att ta riktigt ansvar, d.v.s laga mat städa för jämnan, och hålla det rent och fråsch helt enkelt. Jag går till skolan och jag sköter mig och försöker verkligen att handskas med pengar (dock lite svårt att betala hyra och mat med 1050kr/månaden), men som tur är har jag ju mamma och pappa som hjälper mig med mycket. Och detta är ju även det en pusch att sköta skolan.
Det bär snart av till äffaren och efter det ska jag lägga mig i soffan och kolla på förhäxad. Orkar inte göra allt för mycket idag, ska göra lite mer frågor också, men sen får det räcka.

En ska till, jag har blandhy, vill gärna bli torr på vintern och har inte hittat något som hjälper. Är rödflammig också. Snälla hjälp mig med produkter. DET SKA INTE KOSTA MULTUM! (Jag är inte den rikaste, men snart jul nu..)

Kommentarer
Postat av: DT

Testa olivolja

2008-11-28 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0