nudlar?

Får nog bli det idag igen, orkar inte ställa mig och laga mat.

Fick tillbaka mitt prov från u-landskunskapen idag. Blev nöjd faktsiskt, det blev ett VG. Trodde det skulle bli G. Men jag kan att mer. Bra gjort Mikkis.Tror Gårdan ska komma en sväng idag. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag isf men. Blir nog något roligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Bara att det är svinkallt ute, men gör inget. Vill ju vinter och ju kallare det blir ju mer närmare det sig Jul. Pappsen kommer hem idag. Jag ska dit i morgon och hälsa på tänkte jag.

Nu ska jag sätta mig med Mocambique och göra klar med geografin för den.
bye all!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging där ;-)

2008-11-07 @ 18:14:57
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0